sozaloket
Praktijk
2 oktober 2017

Liaan stelt TPM voor het ICT-beveiligingsassessment DigiD 2017 beschikbaar

Liaan stelt als één van de eerste leveranciers de TPM (Third Party Mededeling) voor het…
Read More
Praktijk
11 april 2017

Beveiliging Suwinet-systeem bij alle gemeenten op orde

Na jarenlange problemen met de beveiliging van het gemeentesysteem Suwinet, waar persoonsgegevens van burgers in…
Read More
opleidingen liaan en van der laan
Uitgelicht
6 april 2017

Samenwerking Schulinck en Liaan

De e-formulieren van Liaan nu beschikbaar in "Antwoord op" Schulinck biedt met de online kennisbank…
Read More
sozaloket
PraktijkUitgelicht
5 april 2017

Sociale Dienst Drechtsteden digitaliseert aanvraag bijstand

Sociale Dienst Drechtsteden start digitale dienstverlening... Sinds kort kunnen inwoners van de Drechtsteden via de…
Read More
liaan en van der laan
Praktijk
30 maart 2017

Overheid introduceert speciale inlog-app voor DigiD

De Nederlandse overheid heeft een smartphone-app uitgebracht voor het inlogsysteem DigiD. Met de app kan…
Read More
opleidingen liaan en van der laan
Praktijk
22 juni 2016

Ruim helft bijstandsgerechtigden wil en kan werken

Ruim de helft van de bijstandgerechtigden zou graag weer aan het werk gaan. Zij die…
Read More
opleidingen liaan en van der laan
Praktijk
2 juni 2016

Bijna elfduizend bijstandsontvangers erbij in eerste kwartaal

Het aantal bijstandsontvangers is in het eerste kwartaal gegroeid. Er kwamen bijna elfduizend bijstandsgerechtigden tot…
Read More
opleidingen liaan en van der laan
Praktijk
12 mei 2016

Eerste digitale aanvraag Bbz een feit

Maandag 25 april 2016 is bij het Ondernemersloket van Werkplein Baanzicht, gehuisvest in De Drentse…
Read More
liaan en van der laan
Blog
24 april 2016

Toenemend bijstandsbestand dwingt tot maken keuzes

Gemeenten hebben te maken met een fors oplopende werkdruk. De economische situatie resulteert in een…
Read More
liaan en van der laan
Uitgelicht
24 april 2016

Interactief e-loket voor Sociale Zaken

We doen steeds meer online. Shoppen, contacten leggen, informatie opvragen. Hetzelfde gemak waarmee we iets…
Read More
X