Liaan digitaliseert processen op een verrassend complete wijze en met zekere resultaten

 

Plan nu uw afspraak in!

Liaan is sinds 1999 thuis in software voor fraudebestrijding en sociale zekerheid. De werksfeer is informeel en professioneel. Het team van Liaan bestaat uit enthousiaste medewerkers met een gezonde ambitie en gevoel voor kwaliteit en service. 
De kantoorlocatie is gelegen in Breda.

Liaan ondersteunt u bij uw dagelijks werk. Heeft u vragen dan kunt u altijd terecht bij onze helpdesk, die bekend staat om zijn servicegerichtheid. Heeft u acute problemen die de uitvoering belemmeren en niet op afstand kunnen worden opgelost, dan komen wij naar u toe.

Kwaliteit & service

Onze aanpak

Onze aanpak kenmerkt zich door zijn pragmatiek en ‘doe maar gewoon’ mentaliteit. Geen mooie verhalen en mooie beschrijvingen. Door gewoon kritisch te luisteren naar uw behoeften en deze te vertalen naar kwalitatieve goede oplossingen. Dit doen wij al geruime tijd en zo maken wij het verschil. Bij sociale diensten, gemeenten en andere lokale overheden. In onze demo ondervindt u dit direct. Nieuwsgierig? Vraag deze vandaag nog aan.

Liaansystemen worden door zeer veel gemeenten en samenwerkingsverbanden ingezet. Vele bijstands- en WMO-consulenten, bijzonder controleurs, preventiemedewerkers, sociaal rechercheurs, juridisch medewerkers, handhavers en toezichthouders maken enthousiast gebruik van onze producten.

Liaan ontwikkelt, onderhoudt en implementeert systemen voor:

  • e-loketten (e-formulieren, verkorte aanvragen)
  • Klant Contact Centra
  • Handhaving Openbare Ruimte
  • Vergunningverlening
  • Fraudepreventie / registratie
  • Analysegestuurd werken

Voor lokale overheden